Těsnění pod nádrž kombi WC Ideal Standard RR641677
Set těsnění sprchového koutu LV41367 Ideal Standard
Stříbrná krytka pojezdových koleček Ideal Standard T2023YB
Těsnění pro výpustný ventil Oli VV540110 Ideal Standard
Těsnění pro výpustný ventil Porscher R758967 Ideal Standard
Těsnění sprchového koutu Ideal Standard T181067
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Desoga s.r.o., Olomoucká 132, 793 68 Dvorce, IČ 03780881, (dále jen dodavatel)
[1] Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti smluvních stran, ve vztahu k odpovědnosti za vady a záruky za jakost, vyplývající z kupní smlouvy (nebo jiné obdobné smlouvy) uzavřené mezi dodavatelem a odběratelem.
[2] Dodavatelem se rozumí právnická osoba specifikovaná shora, která uzavře s odběratelem
kupní smlouvu nebo jinou obdobnou smlouvu, jejímž předmětem bude dodávka věci (např. náhradní díly pro vodovodní baterie, sprchové kouty a vanové zástěny, koupelnový nábytek apod.).
[3] Odběratelem se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí osoba, která s dodavatelem vstoupila do některého ze smluvních vztahů, jejichž demonstrativní výčet je uveden v předchozím odstavci tohoto článku.
[4] Zárukou za jakost se dodavatel zavazuje, že jím dodaná věc bude po určitou dobu (dále jako záruční doba) způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová určité vlastnosti.
[5] Vadou předmětu plnění se rozumí případ, kdy předmět neodpovídá podmínkám ujednaným v konkrétní smlouvě.
[1] Dodavatel vedle zákonné odpovědnosti za vady dle ust. § 2099 an. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, poskytuje odběrateli záruku za jakost na jím dodávané věci (dále jako záruka).
[2] Délka záruční doby poskytované dodavatelem na věci je stanovena v závislosti na typu výrobku, a to takto:
Typ výrobku |
Doba trvání záruky (v letech) |
Sanitární výrobky a doplňky z keramiky |
2 |
Akrylátové vany a akrylátové sprchové vaničky |
2 |
Vany a sprchové vaničky z litého mramoru (“Solid Surface“) |
2 |
Vodovodní baterie |
2 |
PVD povrch u vodovodních baterií |
2 |
Sprchové programy – sprchové hadice (vyjma hadic IDEALFLEX) |
2 |
Sprchové programy – sprchové hadice IDEALFLEX |
2 |
Vířivé systémy: elektrické části a čistící systémy |
2 |
Splachovací mechanismy do nádržek a podomítkových systémů |
2 |
Odtoková a přepadová garnitura Multiplex Trio, Rotaplex Trio |
2 |
Sprchové a vanové zástěny |
2 |
Koupelnový nábytek, zrcadla a ostatní součástky |
2 |
Koupelnové doplňky k sanitárním výrobkům a vanám z nekeramického materiálu (sklo, umělá hmota, pěnové materiály) |
2 |
Klozetová sedátka (včetně tlumičů, kloubů a upevnění) |
2 |
Náhradní díly |
6 měsíců |
Podomítkové splachovače (pro závěsnou keramiku):
|
2 2 2 |
[3] Záruční doba běží:
[4] Předmět plnění trpí vadou, jestliže neodpovídá podmínkám ujednaným v konkrétní smlouvě.
[5] Odběratel oznámí vadu věci , na kterou se vztahuje buď zákonná odpovědnost za vady nebo záruka, elektronicky na e-mailovou adresu servis@sece.cz, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však pěti pracovních dnů po tom, co se o této skutečnosti dozvěděl. Odběratel splní svoji povinnost oznámit vadu věci dnem, kdy oznámení o zjištění vady odešle dodavateli a dodavatel toto oznámení prokazatelně přijme.
[5a] Odběratel oznámí vadu předmětu plnění, elektronicky na e-mailovou adresu servis@sece.cz, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však čtrnácti dnů po převzetí, . Odběratel splní svoji povinnost oznámit vadu věci dnem, kdy oznámení o zjištění vady odešle dodavateli a dodavatel toto oznámení prokazatelně přijme.
[6] V oznámení o vadách uvede odběratel tyto náležitosti: specifikace odběratele, údaje konečného zákazníka, kontaktní údaje odběratele – telefonní číslo, e-mailová adresa, kontaktní osoba, typ vadné věci (je-li přidělen, pak i kód výrobku, kód série), popis vady a její projevy (tj. to, v čem je vada spatřována), přiloží kopii daňového dokladu o provedeném nákupu, fotodokumentaci a případně další dokumenty či materiály, které zachycují a dokládají vadu reklamované věci. Reklamaci bez shora uvedených náležitostí není dodavatel povinen posuzovat.
[7] O způsobu řešení konkrétní reklamce rozhodne pracovník dodavatele nejpozději do 5pracovních dnů od převzetí podkladu a dokladu potřebných k řešení reklamace, a toto sdělí odběrateli na email uvedený v objednávce, pokud odběratel nestanový jinou e-mailovou adresu pro komunikaci.
[8] V případě, že je věc již namontována u konečného zákazníka, je odběratel povinen zajistit vpřípadě že jej dodavatel vyzve demontáž a zaslání na servisní středisko dle pokynů. Pokud nebude zajištěna a poskytnuta součinnost , pak není dodavatel povinen danou reklamaci posuzovat. Pro tento případ je rovněž odběratel povinen uhradit dodavateli marně vynaložené náklady na již započatou reklamaci.
[9] V případě, že odběratel nesplní podmínky pro oznámení vad uvedené v odst. 6 a 7 tohoto článku, nebo pokud věc, která podle něj trpí vadou svévolně demontuje a zašle na adresu dodavatele bez souhlasu, pak není dodavatel povinen danou reklamaci posuzovat.
[10] Dodavatel vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne řádného vytčení vady v souladu s ustanovením odst. 6 tohoto článku, nedohodne-li se s odběratelem na jiné lhůtě.
[11] Odběratel odpovídá za to, že věc dodaná dodavatelem bude instalována a uvedena do provozu výhradně pracovníky, kteří jsou odborně způsobilí k takové činnosti a organizací, která je oprávněna k montáži dodavatelem prodávané věci. Na žádost dodavatele musí odběratel tuto skutečnost doložit.
[12] V případě vyřešení reklamace výměnou věci se odběratel zavazuje vydat původní věc dodavateli, pokud je k tomu dodavatelem vyzván v kompletním stavu.
[13] V případě vyřešení reklamace výměnou věci neběží nová lhůta pro uplatnění práv zvadného plnění nebo práv ze záruky za jakost, ale pokračuje běh lhůty reklamované věci.
[14] V případě neoprávněné reklamace nese náklady v plné výši odběratel.
[15] Pro případ, kdy je jako způsob reklamace zvoleno dodání nové věci a nebude objektivně možné dodat věc stejného typu (série a kódového označení), pak je dodavatel oprávněn dodat věc, která svými parametry odpovídá nebo se svými parametry nejvíce blíží věci reklamované.
[1] Dodavatel neodpovídá za vady věci v následujících případech:
[1] Záruka se nevztahuje na:
[1] V případě termostatických, elektronických a samouzávěrových vodovodních baterií je nezbytné, pro jejich řádné užívání, fungování a případné uznání reklamace, aby do rozvodů bylo instalováno filtrační zařízení se sítem o minimální hrubosti 100µm.
[2] Délka životnosti napájecích baterií je 6 měsíců.
[1] Veškeré smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a odběratelem jsou uzavírány v českém jazyce a právní vztahy z takových smluv vyplývající, jakož i právní vztahy vyplývající z tohoto reklamačního řádu se budou řídit výhradně právem České republiky.
[2] Dodavatel a odběratel v případě sporů týkajících se závazků z tohoto reklamačního řádu nebo týkající se právních vztahů, které vznikly v souvislosti s nimi, vyvinou přiměřené úsilí řešit tyto spory vzájemnou dohodou. Pro případ, že nebudou schopni vyřešit svůj vzájemný spor dohodou, pak platí, že k- rozhodování sporů jsou pravomocné soudy České republiky. Pravomoc jiných soudů se nepřipouští.
[3] Dodavatel si vyhrazuje právo tento reklamační řád jednostranně změnit a informovat o tomto včas a bez zbytečného odkladu, a to upozorněním na svých webových stránkách.
[4] Odběratel uzavřením smlouvy s dodavatelem potvrzuje, že se s tímto reklamačním řádem seznámil.
[5] V případě, že se kterékoli ustanovení tohoto reklamačního řádu stane neplatným či nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost či vymahatelnost ostatních ustanovení.
[1] Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 19.12.2022
[2] Pro případ kolize některého ustanovení uzavřené (platné a účinné) rámcové smlouvy a některého ustanovení tohoto reklamačního řádu se přednostně použije ustanovení rámcové smlouvy.
[3] Pro případ kolize některého ustanovení tohoto reklamačního řádu a některého z prohlášení o záruce (záručního listu) se přednostně použije ustanovení tohoto reklamačního řádu.